Saturday, May 22, 2010

~iN The eNd~

"mcm ni rupanya seorg lelaki yg digelar BADRI..."
"awk x pnah ingt lngsng yg awk ni BADRI...
hipokrit gila...
"


tanggal 15 may, aku tersentak, tiba2 aku menjadi sayu...
aku menyedari segala kesalahan aku...
selama ini aku hipokrit, dan kini Allah menyedarkn aku
dan betapa sedihnya ketika itu
tetapi, aku kecewa kerana masih ada manusia yg tidak mampu menilai sifat diri ku
yg sudah sekian lama mengenali aku
di antara gurauan n perkara serius
aku x mungkin menghancurkan HIDUP orang lain...
meskipun dikihianati..
kerana Allah masih membuka pintu hatiku
untuk menerima kebenaran
walaupun mempunyai secebis iman...
perkataan ini akan aku KENANG sampai aku mati..
kerana ini lah yang menyedari supaya aku keluar dr kekufuran dengan izinNya.. 

No comments:

Post a Comment