Sunday, December 16, 2012

Demi meramaikan Aircraft Maintenance Engineer beragama ISLAM

Aku pilih jalan ini, dan aku yang akan habiskan!
Bukan mudah untuk jadi seorang Licensed Aircraft Maintenance Engineer. Inilah fakta yang wajib diterima!
Mampukah anda menghafal basic system of whole aircraft???
But it is not about memorizing, it is all about the understanding!
More you learn, more understand, and more you will find the complicated things.

Aku pohon tembakkan hatiku dengan doa supaya aku tabah dalam menghadapi perjuangan ini.
I will prove to everyone that before not accept my way of choosing this career. Plus the way of getting license that I chose more risky. I will prove one day.

Mudah mengalah bukan cara aku.
Demi meramaikan Engineer Islam dalam bidang ini. InsyaALLAH.

Mama and Ayah. One day. U will proud of me. InsyaAllah.
Ya Allah bantulah hambaMu ini berjuang di landasan ilmu ini.
Permudahkanlah segala urusanku,
Cekalkan hatiku,
Tabahkan hatiku sepertimana Engkau tabahkan hati pejuang2mu,
Bantulah aku Ya Allah.







No comments:

Post a Comment