Saturday, September 18, 2010

~final exam, here I coME~~

salam syawal...hurmm seperti yang aku jangkakan semakin dekat peperiksaan semakin bertambah tekanan. haha...Alhamdulillah aku diberi kesempatan juga untuk amik exam...
Semoga usaha aku selama beberapa bulan di KMKN untuk foundation ini akan memberi seribu satu makna kepadaku bagi Semester 1 ni...
Aku takkan sia2kan peluang kedua ini. Aku akan cuba bawa balik kejayaan yang cemerlang untuk mama dan ayah...InsyaAllah
Mungkin SPM aku bukanlah satu keputusan yang boleh dibanggakan sangat...Tapi aku berjanji untuk menebus kembali kejayaan yang diimpikan...
x banyak sangat yg nak ditulis...lastly pray for my success in this sem1 final exam...
arigato gozaimashita to all lecturers KMKN...
my friends doakan kejayaan aku...ladysyafiah jgn jeles my final 1 week je..haha

 

No comments:

Post a Comment